יום רביעי, 4 באוגוסט 2010

גיל המעבר אצל נשים

גלי החום מסמלים את הכניסה של האישה לגיל המעבר. אורכו של גל החום בין מספר שניות למספר דקות והם מופיעים במשך מספר חודשים עד מספר שנים. עם בוא הגל, מתעוררת בגוף הרגשת חום פתאומית אשר עשויה להילוות אליה הזעה, התאדמות ואף צמרמורת. לעיתים ניתן לחוש בהאצה בדופק הלב ואף בתחושת חרדה.


תרופות ביתיות טבעיות לטיפול בגלי חום: תזונה לגלי חום – מומלץ מאוד להימנע מצריכת שוקולד וקפאין ולהקטין את כמות המלח בתפריט היומי. שבבי קרח לגלי חום – עם הגעת גל החום, מניחים מתחת ללשון שביב קרח בינוני למשך 20-30 שניות.אם הגלים חוזרים, שבים ושמים עוד קרח מתחת ללשון. הקרח מקרר את הדם שמוזרם למוח ומשבש את המנגנון שגורם להיווצרות גלי החום.

מתוך הספר "בדרך הטבע, תרופות ביתיות טבעיות מימי הרמב"ם ועד לימינו, ממזרח וממערב", מאת קרן כהן



רבים מן השמנים המסייעים בהסדרת המחזור החודשי בשנות החיים המוקדמות יותר, מקטינים למינימום את הבעיות הפיזיות המתלוות לגיל המעבר.

נשים רבות בגיל המעבר נמנעות מנטילת הורמונים עקב תופעות הלוואי וחוששות מהשפעתם לטווח הארוך. הארומתרפיה וצמחי המרפא מציעים חלופות טבעיות:

הגרניום הינו שמן בעל אופי נשי, ניחוחו נע בין מתיקות הוורד לבין החמצמצות של הברגמוט. הוא נוגד דיכאון, בעל כושר חיטוי, שמן מכווץ ועוצר דמומים, אנטיספטי.

הבבונג הוא שמן נוסף מרגיע, מכווץ ונוגד דיכאון. כל השמנים נוגדי הדיכאון כמו הברגמוט, המרווה הבהירה, היסמין, האזוביון (לבנדר) ותפוז עץ האלמוג, עוזרים לכך.

שמן הברוש טוב במיוחד נגד דימום מוגבר.הוא בעל תכונות כיווץ ומשתמשים בו במקרים של עודף נוזלים, בצקות, הזעת יתר, חניכיים מדממים ודימום וסתי מופרז.

שמן הברוש משכך כאבים ומסייע בהרגעת הדימום, במיוחד בשלבים הראשונים של תקופת המעבר.

ישנן נשים אשר חשות בגיל המעבר שהן מאבדות את נשיותן. שמן הוורד יכול מאוד לעזור לנשים לחוש נשיות ונחשקות. שמן הוורד אינו רק משפר את ההרגשה, אלא עוזר גם לפתור בעיות רבות המלוות את גיל המעבר.




תגובה 1:

  1. היי מאמי
    אנחנו עושות שיחות חמות בוואטסאפ , אנחנו אוהבות לדבר עם גברים ולשלוח תמונות וסרטונים שלנו.

    שלחו לנו הודעה ונדבר

    050-7534732 בר
    055-2664759 דנה
    055-9310377 ספיר

    השבמחק

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...